Aktualności

Własna marka kosmetyczna. Od pomysłu do gotowego kosmetyku.
Polska jest piątym największym rynkiem kosmetyków w Unii Europejskiej. Wzrost o 75 % w ciągu ostatniej dekady, innowacyjne produkty i dynamiczna ekspansja zagraniczna, plasują Polskę w czołówce unijnych producentów. Atutem polskiej branży kosmetycznej jest umiejętność i gotowość do szybkiego adaptowania się do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb konsumentów. Jakość oraz innowacyjność polskich kosmetyków to wyróżniki, które zdecydowały o tym, że zdobyły one uznanie zagranicznych firm i konsumentów. Polskie firmy nadal inwestują w najnowsze technologie i badania.
Z jednej strony informacje przedstawione powyżej pokazują, że branża produktów kosmetycznych ma dobre wyniki więc biznes ten jest pewny i sprawdzony. Jednak to jedna strona medalu. Gdy zajrzymy w rynek głębiej, można zauważyć wiele trudności jakie stoją przed nowymi markami. Jedną z nich jest coraz większa konkurencja. Każdego roku na rynku polskim (ale też światowym) pojawiają się kolejne marki kosmetyków. Dlatego dziś nawet przy dużym budżecie dedykowanym na wprowadzenie nowej marki, należy mieć dobrą strategię i plan. Te elementy zaś wymagają wiedzy tj. wnikliwej a jednocześnie wszechstronnej.
Szkolenie „Własna marka kosmetyczna. Od pomysłu do gotowego kosmetyku w sklepie” adresowane jest do osób fizycznych oraz firm, które chcą stworzyć markę kosmetyczną oraz wytwarzać sygnowane nią kosmetyki.
W trakcie szkolenia zostaną omówione takie zagadnienia jak:
1. Planowanie i tworzenie marki.
2. Aspekty prawne branży kosmetycznej.
3. Analiza rynku - trendy rynku produktów kosmetycznych.
4. Koncept produktu i projektowanie produktu kosmetycznego.
5. Produkcja kontraktowa kosmetyków – outsourcing.
6. Charakterystyka kanałów sprzedaży.
7. Kanał sprzedaży jako element strategii rozwoju marki.
8. Polityka cenowa i strategia sprzedaży.
9. Budowanie przewagi konkurencyjnej.
10. Marketing produktów kosmetycznych.
Prelegent:
mgr inż. Sebastian Tatarek
Ekspert i konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting. Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe. Przeprowadza audyty, wprowadza rozwiązania zwiększające rentowność, przygotowuje i wdraża strategie biznesowe.
Termin szkolenia: 10 marca 2025
Miejsce / forma szkolenia: online
Czas trwania: 5 h / 10:00 – 15:00
Zapisy/udział:
Chcesz poznać szczegółowy plan szkolenia oraz warunki uczestnictwa, skontaktuj się z nami:
poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej (poniżej),
lub na e-mail: kontakt@cosmedconsulting.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje pierwszeństwo przesłanych zgłoszeń.